Бензиновий двигун 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпону
- В наявності
39 560 ₴
- +380 (67) 926-96-86
Бензиновий двигун 2V80F-A (електростартер + ручний стартер) вал Ø 25 мм під шпону
Бензиновий двоциліндровий двигун загального призначення LIFAN 2V80F-2A — це новинка 2019 року, яку сміливо можна віднести до категорії найбільш «просунутих» агрегатів серед однотипної техніки.
У систему примусового охолодження є додатковий елемент у формі оливного радіатора, що дало змогу розширити температурний діапазон використання двигуна без небезпеки його перегрівання, а також дає змогу розміщувати двигун у компактних закритих просторах (якщо того вимагають умови), але з обов'язковим забезпеченням природної припливно-витяжної вентиляції.
Крім цього, в конструкцію доданий і олійний фільтр картриджного типу. Це дасть змогу подовжити інтервали заміни навіть за досить інтенсивних експлуатаційних навантажень на двигун. Крім цього, агрегат забезпечений не тільки датчиком рівня оливи в двигуні, який у разі потреби розмикає ланцюг запалювання, але й датчиком тиску, який дасть змогу судити про фактичні експлуатаційні параметри та стан агрегату.
Практичним і зручним став вибір конструкторів на користь повітряного фільтра з великою фільтрувальною площею та доступністю для заміни — все, хто хоч раз стикався зі щільним компонуванням агрегатів у варіанті болоходу, снігово-товтоходу, мотовездеходу, мотооростелей, — обов'язково оцінять цю перевагу.
Крім наявності системи електрозапуску (стартер + інтегрований модуль керування з ключем запалювання в комплекті), пропонована комплектація двигуна також забезпечена нетиповою для більшості аналогів опцією — ручним стартером або кікстартером. Це доповнення особливо оцінять ті, хто експлуатуватиме агрегат в умовах, коли акумуляторна батарея, що «селилася» — це проблема можливості активації агрегату та подальшої роботи. В умовах використання двигуна як мотора баркасу або човна немає небезпеки «не завестися», якщо батарея розрядиться. Тобто привод ручного стартера на LIFAN 2V80F-2A однозначно гарантує спокій власника з погляду можливості запуску в практично будь-якій нештатній ситуації.
Ще однією корисною довізкою є наявність у конструкції двигуна електрогенератора індукційної котушки напруги на 20 А та потужністю 240 Ватів. Наявність цих пристроїв дасть змогу експлуатувати мотор не тільки для основного завдання, а й попутно використовувати освітлення або одночасно забезпечувати інших споживачів енергоживленням — як у варіанті зі звичайним автомобілем.
Типовий технологічний вибір для цього двигуна також є застосування чавунних гільз і системи декомпресії для полегшення пуску двигуна як електростартером, так і в режимі користування кікстартером, а також низький рівень шуму та компактні розміри.
Цей двигун може працювати на неетильованому бензині АІ-92 (звичайно за умови, що октанове число дійсно відповідає позначеному), що безсумнівно полегшує можливості з його використання.
Можливості використання цього агрегата дійсно дуже широкі та різноманітні: для приводу допоміжних агрегатів, шнекових машин, двигунів пилорам, а також він може бути залучений як приводний агрегат для гідравлічного насоса різного підіймального обладнання. Його можна встановити на — мінітрактор, снігохід та інші саморухомі механізми, можна встановити як агрегат для мотобуксувальників і всюдиходів. За наявності можливості розміщення, він може слугувати і приводом для рибальського баркасу або фелюги. Водночас фактичні параметри витрати та широкі можливості з інтеграції з різними типами карданних приводів роблять його використання дуже широким і, певною мірою, універсальним. Діаметр вихідної шпонкової вихідної валу становить 25 мм — це найпоширеніший тип, який полегшить стикування двигуна з різними агрегатами.
Параметри двигуна | |
Діаметр вихідної вали та напрямок обертання | 25 мм і з напрямком обертання проти годинникової стрілки |
Тип запуску двигуна | Електростартер і ручний запуск |
Двигун, тип | Бензиновий 4-тактний, V-подібне розташування, двоциліндровий, верхнеклапанний (OHV), з додатковим радіатором охолодження оливи, оливним фільтром і примусовим повітряним охолодженням |
Об'єм, см3 | 724 |
Діаметр циліндра та хід поршня (мм) | 80 х 72 |
Ступінь стиснення | 8,5:1 |
Максимальна потужність, к. с. (кВт)/об.мін. | 29 (21.32) / 3600 об.мін. |
Рекомендована потужність двигуна, к.с. (кВт)/об.мін-1. | 24.5 (18) / 3600 об.мін. |
Макс крутний момент, Нм/об.мін-1 | 68/2880 об.мін. |
Заправний об'єм системи мастила, л. | 1,4 |
Витрата палива, г/кВт·год | ≤392 |
Габаритні розміри д/ш/в, мм | 455 / 396 / 447 |
Споряджена маса (без урахування палива та оливи), кг | 49 |
Основні | |
---|---|
Виробник | Lifan |
Сумісність з маркою | Lifan |
Марка | Lifan |
Тип палива | Бензин |
Об'єм двигуна | 724 куб. см |
Потужність | 29 к. с. |
Стан | Новий |
Гарантійний термін | 12 міс |
- Ціна: 39 560 ₴